...O životě v přírodě, o dětech a myšlenkách v mé hlavě..

5. února 2018

Den za dnem

S Matyáškem začínáme téměř všechny dny v týdnu stejně. Probudíme se, dojdeme se umýt, obléknout a připravit snídani.
Maty mi většinou stojí u nohou anebo už ,,tahá'' autíčka, kostky a jiné hračky. Většinou mi ale dá prostor, abych si v ,,klidu'' vypila nejoblíbenější latté.
Každopádně jsou i dny, kdy to nelze.
Děti. S dětmi se člověk nikdy nenudí. Je to tak správně.

Péče o toho malého broučka, mne neskutečně naplňuje. Už je to veliký kluk, který už takřka ví, co chce. Ani nevím, kam se poděl ten čas, kdy byl takové malinkaté zmuchlané miminko. Neuvěřitelné, jak ten čas letí.

Každý den, pokud nám to počasí dovolí vyrážíme do přírody, nebot' tam za čerpám energii já.
Ovšem já s velkou vášní říkám to, že: ,,Není špatného počasí, nýbrž špatného oblečení''.
A z toho důvodu marně sháním pláštěnku jak pro mě, tak i pro Máťu. :))
Nejraději bych ale trávila už celé dny venku na zahradě, Matýsek by si hrál na pískovišti a udělaly bychom si domácí ledový čaj.
To zní tak krásně.

Všechno má svůj čas.
Na přírodu se musí pomalu.
Na děti se musí pomalu.

Když se s prckem vrátíme domů, dáme si svačinku a opět si hrajeme, vaříme, čteme si.
Jakmile padne pátá hodina odpoledne tak se těším na manžela a Máťa na tatínka. Panečku to je snad ten nejlepší pocit, když nás s láskou obejme a řekne, jak moc se mu přes den stýskalo. ♥

Pak už společným tempem si ten den užijeme, vykoupeme a jdeme si číst a spát.
Manžel čte Matymu pohádky, každý den. Spočítala bych na prstech, když mu ji přečíst nemohl. Dost si na tom zakládáme.
Jen je škoda, že manžel knihu do ruky vezme jen v krajní nouzi. Kdežto, já jsem knihomol každým coulem a ráda se pomocí knih vzdělávám.

Upřímně nad pořádné čtivo, se ani Instagram nevyrovná. Knihy a realita prostě vedou.
Ač to dle příspěvků co dávám, možná tak nevypadá.


S láskou....

1 komentář :

  1. Krásný článek, jde vidět, že si užíváte :) pohoda, klid, žádný stres, hlavně si to užít plnými doušky, tak to je správně :) A je skvělé, že tatínek čte každý večer pohádky, jste krásná rodinka <3

    OdpovědětVymazat